Participa a la tercera convocatòria del programa Xarxa Comunica i Emprèn

logo_comunicaiempren-con-logos

“T’ajudem a crear la teva nova empresa del sector de la publicitat, relacions públiques i periodisme”

Si tens una idea de negoci, participa al Programa Xarxa Comunica i Emprèn.

La Fundació de la Comunicació, Publicitat, Relacions Públiques i Periodisme, ha dissenyat el projecte Xarxa Comunica i Emprèn (Xarxa CIE) que té com Objectiu impulsar inquietuds i consolidar iniciatives emprenedores dintre dels sectors de la publicitat, les relacions publiques i el periodisme.

Aquesta ajuda va dirigida a tot el sector i també a joves que han finalitzat o estan a punt de finalitzar el seus estudis universitaris, i a professionals que han perdut la seva feina però gaudeixen de l’experiència necessària en el sector per formar part d’un equip emprenedor .

Les persones que superin el procés de selecció podran gaudir d’un programa empresarial d’assessorament especialitzat totalment gratuït a l’estar cofinançat per l’entitat organitzadora i la Direcció General de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.

Els seleccionats tindran el suport de consultors reconeguts per la Unió Europea en matèria d’emprenedoria i professionals dels sectors de la publicitat, relacions publiques o periodismes Així, els participants convertiran una idea de negoci amb un negoci invertible que serà presentat a empresaris d’èxit.

Pots enviar la teva idea aquí

Més informació: info@fundaciondelacomunicacion.org

Calendari:

24 d’octubre: Presentació en Universitat Ramon Llull-Blanquerna
2 de novembre: Data límit per presentar idees
7 de novembre: Publicació de participants pre-seleccionats
14 de novembre: Publicació de participants seleccionats

Les sessions d’emprenedoria es duran a terme durant els mesos de novembre i desembre de 2017.

Díptic Sessions 2017

Llista projectes preseleccionats

Posted in Uncategorized @ca.