Conveni de Col·laboració amb la Fundació Aula de Cine Col·lecció Josep M. Queraltó

fbb38519-b635-464e-86b0-1657befa5fa2

La nostra Fundació va firmar el passat 3 de maig un conveni de col·laboració amb la Fundació Aula de Cine Col·lecció Josep M. Queraltó. L’acte, celebrat a la seu de la nostra entitat, va  comptar amb l’assistència dels dos signants, Àngel Abancéns, president de FUNDECO i Maria Luisa Pujol, directora la Fundació Aula de Cine Col·lecció Josep M. Queraltó. A l’acte, també van estar presents Marta González, directora de Marconta Comunicació i membre de la junta directiva de l’Associació, Alfonso Pena Ruiz, secretari de FUNDECO, i Jorge S. Bonet, president de la Fundació Aula de Cine Col·lecció Josep M. Queraltó.

L’acord firmat inclou aspectes com la col·laboració en activitats culturals i educatives relacionades amb l’audiovisual i la defensa de la part tècnica o el compromís de donar suport a aquelles iniciatives dutes a terme per la Fundació Aula de Cine Col·lecció Josep M. Queraltó que puguin fer possible la realització d’un espai museístic referent a nivell internacional dins el territori espanyol, prenent com base la Col·lecció Josep M. Queraltó, eina fonamental per la difusió, protecció i respecte de la cultura i educació audiovisuals, sent de gran importància preservar l’esmentada col·lecció.

La Fundació Aula de Cine Col·lecció Josep M. Queraltó fou creada per Josep Maria Queraltó, procedent del sector de l’exhibició, a Barcelona, el 6 de juliol de 2010, després de més de 35 anys de preservar i col·leccionar material cinematogràfic i audiovisual. Té dos objectius principals: la defensa de la tècnica cinematogràfica i la creació d’un espai museístic interactiu i educatiu per tots els públics en Europa format per la Col·leccioó Josep M. Queraltó, formada per més de 20.000 peces, sent actualment una de les col·leccions privades més importants d’Europa.

e7999aaf-5cb0-4924-ad06-3772ebefc9f3 81633dbe-688d-4f43-b166-cdef6d1bad92

Posted in Uncategorized @ca.